«Дивовижні» оголошують тендери: Розшукуються фахівці із відео!

Творчий план команди – створити серію соціальних відеороликів!

ТЕНДЕР №1 «СОЦІАЛЬНЕ ВІДЕО»

Опис проекту

Мета відео: пропагувати ідею єдності країни; поділитися позитивними змінами та підвищити обізнаність щодо соціально важливих питань.

Хронометраж: 60 секунд для соціальних мереж, 30 секунд для YouTube та українських телеканалів.

Відео буде поширюватися серед соціальних мереж нашої організації, а також подаватися на українські телеканали.

Цільова аудиторія: люди, яким не байдуже що відбувається в країні, вік 18-45.

ВИМОГИ:
В рамках проекту потрібно:

  • допрацювати сценарій (на основі ідеї та синопсису), створити storyboard;
  • підготувати все необхідне для знімального процесу та провести зйомку,
  • організувати пост-продакшн відео.

Відео має бути готовим не пізніше 01.11.2018.

Географія: переваги будуть надаватися продакшнам/студіям, які працюють в Києві, але ми розглядаємо й інші міста.

Якщо ви бачите в собі сили та бажання стати невід’ємною частиною проекту, просимо надсилати:

  • детальну вартість проекту;
  • ваш сайт або посилання на схожі відео, якщо такі є;
  • ваші терміни виконання;
  • кілька слів про те, чому ви хочете долучитися до проекту на пошту for.marianna@gmail.com з темою листа «Тендер Дивовижним»

ТЕНДЕР №2 «ПОСТ-ПРОДАКШН ВЛОГІВ ТА КОРОТКИХ ВІДЕО»

Опис проекту
В рамках проекту передбачається створення:

  • 6 влогів;
  • 6 коротких навчальних відео;
  • 12 тізерів (для кожного з відео).

Влог показує життя громадських організації та активістів зсередини.

Влог передбачає зйомку двох подій, які знімаються двома ведучими в двох різних місцях (у містах, на подіях), в тому числі на Сході України.

Короткі відео пропонують корисні поради (наприклад, «Як сортувати сміття», «Як посадити дерево» тощо). Вони пояснюють складні речі простими словами та дають конкретні заклики до дії.

Хронометраж: 6-8 хвилин для кожної категорії відео.

Основний канал поширення відео: повноцінні версії в YouTube, тізери в соціальних мережах нашої організації.

Цільова аудиторія: користувачі YouTube, вік 18-34.

ВИМОГИ:

В рамках проекту необхідно організувати весь цикл пост-продакшну:

  • монтаж 6 влогів, 6 коротких відео та 12 тизерів на основі референсів;
  • пошук музики, саунд-дизайн;
  • композінг, графіка;
  • кольорокорекція;
  • накладання субтитрів.

Відео виходитимуть раз на тиждень, орієнтовний термін на пост-продакшн – до 3-5 днів.

Географія: не має значення.

Якщо ви бачите в собі сили та бажання стати невід’ємною частиною проекту, просимо надсилати:

  • детальну вартість проекту;
  • ваш сайт або посилання на схожі відео, якщо такі є;
  • ваші терміни виконання;
  • кілька слів про те, чому ви хочете долучитися до проекту на пошту for.marianna@gmail.com з темою листа «Тендер Дивовижним».

Детальніше: http://dyvovyzhni.org/ogoloshuyemo-tendery/

Напишіть відгук

Київ 02000 місто Київ Україна
Де це?

Де: Київ, Україна

Дедлайн подачі: 30.08.2018

Вартість: безкоштовно

Організатор:
ГО «Дивовижні»