Neuromarketing Talks Наді Перевізник та Віктора Комаренко

Формат івенту передбачає короткий спіч на задану тему. Після цього лектор вступає в діалог з аудиторією, в якому ви можете задавати питання, які вас цікавлять і навіть сперечатися з лектором.

Експерти з різних сфер розповідають про власний досвід і діляться своїми думками.

Цього разу своїм досвідом поділяться Надя Перевізник та Віктор Комаренко.

Надя Перевізник – консультант із комунікацій (маркетингу і PR), власниця менторського бюро Hope&Partners, співвласниця закладу PR Bar. Кураторка курсу в Projector – «Маркетиногові комунікації. Основи».

Віктор Комаренко – співзасновник освітньої платформи та R&D лабораторії Beehiveor, член Українського фізіологічного товариства і товариства нейронаук України, кандидат біологічних наук.

Ми щоденно купуємо речі й купуємося на рекламу. Причини цього досліджені сучасними нейро науками. Чому люди закохуються в одні бренди і переплачують за них, а інші торгові марки пасуть задніх? Як реклама насправді впливає на свідомість і підсвідомість? Який креатив ефективний, а який – просто креатив?

Ключ – в дослідженнях діяльності мозку. Поговоримо про «нейромаркетинг» – об’єктивне прогнозування поведінки споживачів, без суб’єктивних інсайтів «это точно взлетит!». Згадаємо й обговоримо книгу Ліндстрома «BUYlogy», яка не надто популярна в наших краях, може, тому що дійсно ефективна.

Свіжі дані досліджень та експерементів, гострі питання й правдиві відповіді. Приходьте по знання за межами фейсбук-стрічки!

Детальніше: https://prjctr.com.ua/events/marketing-talks-pereviznyk.html

Напишіть відгук

вулиця Воздвиженська 34А
Київ 02000 місто Київ Україна
Де це?

Де: Київ, Projector

Коли: 17 квітня о 19:30

Дедлайн подачі: 17.04.2018

Вартість: 100 грн.

Організатор:
Projector