Курс з арт-маркетингу

Як зробити свою творчість впізнаваною та реалізувати круту ідею розкажуть спеціалісти культурної сфери!

Завдяки онлайн-курсу «Арт-маркетинг: як просувати власний культурний продукт» разом з провідними спеціалістами зі сфери маркетингу та культурного менеджменту ти дізнаєшся про секрети, цікаві «фішки» та комунікаційні тренди, що допоможуть зробити твій проект ще більш впізнаваним.

Серед спікерів:

  • Катерина Тейлор – кураторка, керівниця культурних проектів, експертка сучасного мистецтва. Засновниця Port creative hub. Авторка та ведуча шоу на радіо Аристократи «Искуственный интеллект». Колумністка у «Новом времени» і Platfor.ma.
  • Катерина Аврамчук – бренд-менеджерка найбільшої в Україні інтернет-книгарні Yakaboo
  • Оксана Хмельовська – координаторка Книжкового Арсеналу, співзасновниця і редакторка культурно-видавничого проекту «Читомо».
  • Антон Семиноженко – лауреат премії професійної журналістики «Честь професії 2018», 12 років у журналістиці, журналіст журналу «Країна», інтернет-проекту «Інсайдер», засновник інфоресурсу про соціальні інновації «Далі буде».

На тренінгу ти навчишся:

  • ефективно презентувати власний проект перед потенційними партнерами, інвесторами, журналістами та громадськістю;
  • створювати бренд культурного проекту з розумінням його цільової аудиторії, його ключових переваг та основних посилів;
  • планувати базову стратегію просування культурного продукту у сучасних каналах комунікації;
  • орієнтуватися в сучасних принципах побудови рекламних кампаній;
  • ефективно будувати взаємодію зі ЗМІ, успішно брати участь у прес-заходах, давати інтерв’ю, коментарі та відвідувати гостьові ефіри;
  • повноцінно використовувати соціальні мережі для просування власного культурного продукту.

Спершу ми пропонуємо пройти тест та оцінити твої початкові знання зі сфери маркетингу та СММ. Отримавши перше оцінювання, тобі буде відкритий доступ до 5-ти модулів, в кожному з яких – безкоштовні відео-лекції від наших спеціалістів.

До участі у курсі запрошуються автори та митці з власними проектами, що потребують просування.

Спільно зі спікерами проекту серед зареєстрованих будуть відібрані 60 учасників до безпосередньої участі у практикумі офф-лайн у 3х містах України: Києві, Львові та Харкові.

Дати проведення лекцій:
7 вересня – Київ
14 вересня – Харків
21 вересня – Львів

Подати заявку: https://bit.ly/2Lra3hA

Напишіть відгук