Вебінар із нейромаркетингу

Ти дізнаєшся, як поєднувати маркетинг і нейропсихологію.

photo_2020-05-04_21-03-52Студентка Darya Malevka вивчає міжнародний бізнес у Франції.

Під час вебінару вона розкаже, як поєднувати дві науки – маркетинг і нейропсихологію.

Мова вебінару: англійська.

Долучайся за посиланням.

Нейромаркетинг вивчає, як споживачі реагують на рекламу/продукт на підсвідомому рівні. Ця наука вивчає, чому споживачі приймають відповідні рішення і які області мозку відповідальні за ці рішення.

Великі компанії, такі як Google, CBS, Frito-Lay, та E-Television мають свої нейромаркетингові лабораторії, де вивчають когнітивні реакції споживачів на продукти.

Детальніше: https://us02web.zoom.us/j/85959494800

Напишіть відгук

Де: Zoom

Коли: 7 травня о 19:00

Вартість: безкоштовно