Воркшоп з комунікації

Як створити цікаві рішення та якісний дизайн в державній комунікації дізнайся на воркшопі!

Говорити з населеннями по-людськи – основа державної комунікації.

На воркшопі Інги Вишневської дізнаємося більше про стратегічне та людяне формування бренду держструктури, де замість штампів – цікаві рішення, якісний дизайн, орієнтація на потреби людей.

Спікерка:
Інга Вишневська – директорка Solutions for People. 10 років роботи в комунікаціях. Зокрема очолювала проекти Ukrainian Fashion Week в Україні та за кордоном.

У 2016 перейшла на державну службу в реформу сервісних центрів МВС, де керувала комунікаціями Головного сервісного центру МВС. Ключовим завданням було переформатування застарілих МРЕВ в сервіс з думкою про людину, де разом з командою втілили реберендинг та провели повноцінну трансформацію комунікацій.

Теоретична програма:

  • Чому успішні комунікації не можуть існувати без якісного продукту держави і як на це впливати?
  • Дизайн, інформація та інновації для побудови якісної комунікації сучасного державного органу.
  • Комунікації як драйвер для розвитку державної структури.

Практична частина:

  • Розглянемо нетипові приклади комунікації та навчимось будувати діалог з  держорганами.
  • Отримаємо інструменти для створення нової комунікаційної стратегії.
  • Навчимося перетворювати канцеляризми та мовні штампи на креативний інфостиль.

Практики буде багато, тому після воркшопу проведемо сесію питань та відповідей.

Воркшоп буде корисний: працівникам держорганів, активістам, стартаперам, стратегам, маркетологам, представникам ГО та комунікаційникам.

Квитки – 500 грн.

Промокод для читачів Студвею на 30% – STUDWAY30

Детальніше: http://bit.ly/1991communication

Напишіть відгук