Як провести свій перший воркшоп по сервіс дизайну

Лекція від Андрія Хлякіна – продакт-менеджера компанії EVO.

Сьогодні методологія сервіс-дизайну допомагає підприємству стати клієнто-центричним, забезпечувати клієнтський досвід і досягати нових бізнес-результатів, гарантуючи своє довгострокове зростання і успіх.

На зустрічі ти:

  • Познайомишся з поняттям Service Design.
  • Обговориш всі деталі організації воркшопу з сервіс-дизайну.
  • Навчишся формувати команди, відбирати дизайн-виклики та створювати оригінальні рішення.
  • Дізнаєшся, що з сервіс-дизайну Zakupki.Prom уже впровадила в свій робочий процес.
  • Зрозумієш в який спосіб компанії застосовувати Service Design та яким чином реалізувати все на практиці.

Спікер: Андрій Хлякін – продакт-менеджер EVO.Останні 4 роки займався розвитком онлайн інструментів для бізнесу. Брав участь у створенні системи державних закупівель ProZorro з нуля від імені EVO і b2b / b2g майданчики zakupki.prom.ua.
Місія – створювати продукти, які роблять світ кращим, а життя людей простіше.

Вхід вільний, але кількість місць обмежена.

Подати заявку: https://bit.ly/2quy1My

Напишіть відгук

Де: Київ, 1991 Civic Tech Center

Коли: 14 листопада о 19:00

Вартість: безкоштовно

Організатор:
1991 Civic Tech Center