Як проводити дослідження
Воркшопи від аналітичного центру Cedos.
Проведення досліджень – важлива складова роботи стартапів, компаній та громадських організацій.
Аналітичний центр Cedos вирішив поділитися своїм досвідом та знаннями.
Ти дізнаєшся:
26 листопада. Як зрозуміти, чи потрібні тобі дослідження?
Експерти розкажуть:
- що таке аналітичні центри, яка їхня роль в громадському секторі, та як вони взаємодіють з іншими сторонами;
- як відбуваються дослідження у соціальних проєктах, у яких випадках їх доцільно проводити, у чому особливості досліджень, які роблять аналітичні центри;
- яким є цикл публічної політики та потенційне місце проєктів і досліджень у ньому.
2 грудня. Як проводити кабінетні дослідження?
Експерти розкажуть:
- що таке кабінетні дослідження і для чого вони;
- чому і коли треба їх проводити;
- якими є переваги та недоліки цього виду досліджень;
- які джерела ви можете використовувати.
Формат заходів: окрім теоретичної частини, воркшопи містять групові обговорення й завдання, які допоможуть познайомитись з іншими представниками громадського сектору, обмінятися досвідом, розглянути конкретні кейси і закріпити знання на практиці.
Заходи відбудуться у додатку Zoom. Для участі необхідно зареєструватися за посиланням.