Як проводити дослідження

Воркшопи від аналітичного центру Cedos.

Проведення досліджень – важлива складова роботи стартапів, компаній та громадських організацій.

Аналітичний центр Cedos вирішив поділитися своїм досвідом та знаннями.

Ти дізнаєшся: 

26 листопада. Як зрозуміти, чи потрібні тобі дослідження?

Експерти розкажуть:

  • що таке аналітичні центри, яка їхня роль в громадському секторі, та як вони взаємодіють з іншими сторонами;
  • як відбуваються дослідження у соціальних проєктах, у яких випадках їх доцільно проводити, у чому особливості досліджень, які роблять аналітичні центри;
  • яким є цикл публічної політики та потенційне місце проєктів і досліджень у ньому.

2 грудня. Як проводити кабінетні дослідження?

Експерти розкажуть:

  • що таке кабінетні дослідження і для чого вони;
  • чому і коли треба їх проводити;
  • якими є переваги та недоліки цього виду досліджень;
  • які джерела ви можете використовувати.

Формат заходів: окрім теоретичної частини, воркшопи містять групові обговорення й завдання, які допоможуть познайомитись з іншими представниками громадського сектору, обмінятися досвідом, розглянути конкретні кейси і закріпити знання на практиці.

Заходи відбудуться у додатку Zoom. Для участі необхідно зареєструватися за посиланням.

Напишіть відгук

Де: онлайн

Коли: 26 листопада, 2 грудня

Вартість: безкоштовно